fredag 23 mars 2012

Krigsskador, hotell, och lite annat

Vi var på hotell förra helgen i Skövde. Firade Kristoffer som nu fyllt GUBBE.. :) 30 år! Vi spelade först laserdome och klumpig som jag är så sprang jag rätt in i en vägg :) Lite blod och en väldigt blå näsa resulterade det i...
bakgrund/AnimierterHintergrund08.gif

Som tur är så har det nu gått en vecka och det är bara en sårskorpa kvar.. som knappt syns alls!!


Sarah passade tjejerna här hemma och Mille var hos Birgitta och Anders. En barnfri natt på hotell alltså! Det är man ju inte bortskämd med ;)
Innan vi åkte hem på söndagen passade vi på att kika in en sväng på Chilli i Skövde. Kolla vad jag unnande mig att köpa!! Visst är den fin!

Önskar att jag hade massor med pengar som bara kunde gå till inredning! Hade varit såååå himla kul att kunna shoppa lite tills vi ska flytta nu.:( Snart är det dax ju! 1 Juni börjar vi att röra på oss.. kul det ska bli att äntligen få lite plats !!byggnader/Gebaeude18.gif

Idag är det alltså fredag och jag har precis lämnat barnen. Ska sätta mig och plugga tenta. Har två hemtentor att lämna in nästa vecka och en salstenta på onsdag, så jag har en hel del att göra.
Det som är skönt med att ha hemstudier är det fina vädret som nu har kommit! Igår var det 18 grader varmt i skuggan och Sarah och jag passade på att vara lite ute på altanen. Hoppas det blir varmt idag också! Har börjat måla Rasmus doppresent, eftersomd en är ganska stor så passar det bra att måla på altanen. Den kommer nog att bli superfin, och bilder lägger jag upp sen efter han fått den! ;)

Vi hade disco på vägen till dagis idag. Mejas stora kärlek just nu är ju Danny och hon har gått från  "In the club" till "Amazing" vilket är tur! KAN ju också vara så att morsan också gillar Danny ? ;)

Här är Amazing:


Nä, nu ska denna tant skriva tenta.. :D
Pyss och kram

Hej igen :D
Har lite paus.. försöker hitta onepeace till barnen. Wilma och Mille har tjatat sen julas om att de vill ha var sin. Fick veta av farmor nu att det är rea på en till wilma på stadium idag. 250 kr istället för 500 kr.
WARP T NORWOOD BLUE
 Tyvärr var det bara st 134 så de är för stora för Mille. Men har hittat en med amerikaflaggan på till honom på Kappahl. :)
Fiiiiina eller hur??

Synd att de ska kosta så ruskigt mycket!! Milles kostar 299 kr, så det blir 550 kr för två om jag ska köpa dem idag. Men de har lite egna pengar också som de får lägga. Till Meja hade ju också vart kul att handla men hon är inte så medveten om kläder ännu så hon kanske får vänta med det...
Det finns en denimfärgad till Mille också om han hellre vill ha det kasnke.. men jag är ute efter lite mer  färg! Snyggast hade ju varit om det fanns typ gul eller himmelsblå, röd eller grön kanske..
Ska kolla..
Vänta lite bara......................

Denna kanske?
Eller..............Kanske denna till Meja..
Jaja..vi får åka ner idag och kolla! ska leta vidare lite om det finns fler färger..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar