lördag 10 mars 2012

Sjukstugan rapporterar

Meja har fortfarande 40 graders feber och har faktiskt varit duktig och ta sin kåvepenin. Vi fick muta henne med choklad - som hon älskar. Hon har även blivit väldigt svullen i ögonen, som rinner och kliar :( Mille har nu också börjat hosta massor och får hålla sig inomhus. De får hostmedicin och honung. Hoppas de blir friska snart!


I går kväll satt jag och sydde lite. Funderar på lite nya saker att sy. Så jag gjorde en liten toppmössa i storlek 0-3 månader till Rasmus. Med matchande trekantsdregglis med tryckknapp i limegröna elefanttyget.




Mössan blev lite söt :) Hoppas den passar. Han är ju precis 3 månader nu men har så litet huvud .. precis som mina tre alltid har haft :)

De nya tygerna låg i brevlådan igår :D Så de lägger jag ut på www.3skatter.se. Det går att beställa mössor från dessa tyger f.o.m idag.

Himmelsblå moln

Grön Fodorn


Turkosa flugsvampar

I kväll är det melodifestivalen och Wilma, Mille, Meja och Mamma hejjar på Danny. Pappa hejjar på Loréen. Hon är bra också men jag tror nog att Danny vinner :)

Ha en trevlig helg. Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar