tisdag 21 juni 2011

Tröja till Mille

Ja, jag har knåpat ihop en tröja till Mille.. blev sådär.. irriterande med alla synliga SÖMMAR!! Önskar att jag hade min overlockmaskin! Då hade det gått snabbare och blivit så himla mycket snyggare! Att sy denna tog en timme ca....så..nu har jag gjort något som jag gillar..terapi för själen :D


Nu ska jag dricka lite kaffe, och sedan hämta hem mina sköna busungar. Tänkte att vi skulle åka till stan i morgon och hämta ut våra pass som är färdiga nu. I onsdags åkte jag till polisen med alla tre, tog kort, och åkte sen hem :) Det är intensiva turer! Ska hämta de färdiga passen i morgon och sen en tur till icamaxi innan vi åker hemåt.

Och så här fin blev min lille kille...


Meja har fått en ny favoritlåt
Hon sjunger den hela tiden...
Nananananana  ohohoh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar