torsdag 23 juni 2011

Ok jag erkänner!

Jag har förmodligen någon form av perfektionistisk störning.. Kunde inte somna igår utan funderade på Milles tröja. Blir nästan aldrig nöjd med saker jag skapar men denna gången var jag väldigt missnöjd. Så nu har jag sytt på en mudd eftersom jag som sagt hatar synliga sömmar.. och vad mycket bättre den blev! Skönt!! Nu kan jag koppla bort den! *pust*
Inte riktigt nöjd som sagt men den duger....
Idag ska jag till Kinna och köpa min nya overlockmaskin! Åh va ddet ska bli kul att prova den nästa vecka! Hoppas jag fattar hur den funkar bara..får be dem i butiken visa mig!

Idag åker vi till husvagnen där vi ska fira midsommar. Så jag kommer skriva igen på måndag. Förresten..Wilma hade superkul på Liseberg! Men hon fick tyvärr inte träffa Erik..men fick titta på honom backstage, se hans turnebuss och åka svarta tåget..så hon var glad ändå. :)

Ha en superbra midsommar, ses snart! Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar