onsdag 4 maj 2011

onsdag

Idag har det varit en intensiv dag. Lämnade barnen på morgonen, wilma till skolan började vid 8.10 och de andra till 8.30 på förskolan.Sen gick jag direkt hem och börajde skriva på mn vfu-rapport. När klockan blev 13.40 hade jag suttit konstant och skrivit utan rast, och hade fått ihop 11 dataskrivna sidor. :) så nu är det bara en framsida och en innehållsförteckning som saknar så kan jag maila in den på fredag. Skönt!
Klockan 14.00 var jag på utvecklingssamtal för Mille och vid 15.00 hade alla barnen blivit hämtade och vi var hemma igen. Nu har vi precis ätit middag och jag har satt mig ner en stund innan det blir tvätt i kväll vid 19.00..  Lika bra att fortsätta när man ändå är uppe i varv. :)

20.00 ca
Nu ska jag snart ut och hänga första tvätten , Jonas är och fiskar så jag får skynda mig så inte barnen vaknar. :) Nu äntligen har de tystnat där uppe och jag hoppas att de har somnat!
Här är en bild ifrån tidigare i kväll i soffan, tittandes på bolibompa .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar