fredag 6 maj 2011

Fredag :)

JA nu är det äntligen helg igen! Ska hämta barnen om en stund. Ska förbereda mig för nästa kurs, och sen hämtar jag dem efter mellis idag. När Jonas kommer hem, runt16, så åker vi till husvagnen :D Hoppas tältet står kvar efter all blåst och snöande! I helgen skulle det bli runt 20 grader så det är ju verkligen stora kontraster! Får ta med solkrämen till barnen.

I går vid kvällsmaten lekte vi "gissa gåtan".. Milles var jättefin! :)

"Vad är det som har två ögon, en glad mun och hjärtanöronhängen?" MAMMA!!
haha..söta barn..

Idag har jag skcikat in min vfu-rapport.. Det kanske inte är det bästa jag har skrivit men det blir nog bra. Är nog godkänd iallafall.. hoppas jag..

Har även sytt fyra nya mössor. En i brunt aptyg, en med blå flodhästar, en Love 57 och en rosa hjärtan .
Skickade apan till Lindome..

Hoppas all får en trevlig helg, för det ska jag ha! Inget plugg och inget annat Bara vila och bara vara....

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar