söndag 11 augusti 2013

Söndagsjunta

Idag har jag haft en söndagsjunta, syjunta online:) började vid 10.00 på morgonen och avslutades nu på kvällen. Man syr, klipper, snackar mm över internet, lägger upp bilder på det man skapat mm. Roligt om man inte har tid att ta sig till en "riktig" junta:)
Visar vad jag sytt under denna vecka nu då:
Mössor:
Beställning: tunika st.122
Beställning: tröja st 104

Beställning: klänning och tights st. 74 "Rockabilly"
Jag har ändrat mudd på Snövitklänningen till Meja
Och sytt en strandströja till Wilma i oversizemodell
Den är sydd av ett tunt, mjukt Jerseytyg i neonfärger. Trycket har jag ritat efter en bild i en av hennes böcker och är av vinyl som sen är påstruket på plagget:) 
En ganska produktiv vecka!:) 
Jag fyllde 35 år förra veckan och har fått en massa fina saker som jag tänkte fota i morgon!
Nu är det dax att sova!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar