söndag 4 augusti 2013

Måndag v32

Jonas semester är slut nu och idag ska barnen till fritids och förskola igen. Jag jobbar min sista natt och v.34 börjar min nya kurs i forskningsmetodik. 
Vi har haft det jättehärlig i husvagnen i sommar och nu har vi precis kommit hem från Norrtälje där vi varit en vecka i en stuga i skärgården:)
De första dagarna var lite regniga och vi fick ett rejält åskväder, men de två sista dagarna var varma och soliga. Stugan hade givetvis egen strand;)
Och så fick vi umgås lite med kusin Tyra
Här är lite fina bilder på kusinerna

Och Tyra i kläderna jag sydde till henne:)

Lite sytt:

Hoppas på lite mer sytid nu framöver och det kommer två nya tyger om nån vecka som passar bra till hösten!:)


Nu ska jag snart hem och sova:)
Ha en fin vecka!
Kram Nettan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar