onsdag 19 juni 2013

Sytt lite till lilla Tyra

Klockan är nu 05.05 och jag slutar jobbet om ca två timmar. Ligger i soffan här på hemtjänstens kontor och har lite rast. Jag  passar väl på att blogga lite då och visar kläderna som jag sydde till lilla Tyra. Jonas föräldrar tog med dem upp till Uppsala när de åkte dit igår:) det blev en body med fiskar och matchande muddbyxor i storlek 56. Hoppas det passar!
Har gjort färdigt inbjudningskorten till Milles kalas den 29.e men har inte gett alla korten än vilket inte är så bra:/ får försöka posta dom i morgon!
Har en hel del beställningar att göra och tänkte se om jag kan få dom gjorda i helgen. Bland annat ännu en bambi-singoalla. De blev verkligen populära! Det är den tredje jag syr nu:) Roligt!!:)
Denna gång i storlek 86/92. Ska även sy en liten mössa i samma tyg till en liten tjejja på 1 månad som ska ha den i höst. Kommer bli supergullig:) ska försöka sy upp alla nya höstmössor också och lägga upp dem på www.3skatter.se
Tävlingen på Facebook avgörs i morgon också för då är det midsommarafton:) 

Nu börjar jag bli trött och snart ska vi till de sista kunderna innan jag får gå hem och lägga mig och försöka sova, har vart vaken i 21 timmar nu:D 

Nu är det återigen nya tyger på väg hem!:) var tvungen att göra denna beställning!! Det ska bli kläder även till mig denna gång!;)
Snövit - klänning till meja
Dessa två tyger ska bli toppar till mig själv:
Och en tröja till meja i dessa söta videkissar

Tanken var att även köpa till de andra två men jag har köpt vliseline så jag kan sy på applikationer på enfärgade tröjor till Mille istället och till Wilma har jag tänkt randigt och prickigt som jag har hemma:)

Nä nu är det dax att jobba lite till!
Och snart är det Sov Gott!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar