lördag 15 juni 2013

Intensiv vecka är nu snart över

Hela veckan har det vart fullt upp! I måndags var jag på utbildning, medicindeligering mm sen hade wilma fotbollsträning på kvällen, på tisdag var Wilma och provade ut sin tandställning, och i onsdags spelade hon sin första match mot Mullsjö på kvällen. I torsdags var det skolavslutning på kvällen och sen åkte jag och jobbade natt. Kom hem 7.30 på morgonen., sov några timmar innan det var dax att hämta ungarna i skolan/ förskolan för att åka till bankeryd på Jonas kusins student.. Jag var helt slut igår och gick och la mig halv 11.
Idag har Wilma spelar poolspel i norrahammar och vi har handlat. MEN det största som hänt idag är att barnen har fått en liten kusin:) en liten flicka :)
Så jag håller på att planera lite välkommen till världen presenter :)
Det blir ett fint kort givetvis och så ska jag sy lite gulligt :)
 Håller även på att planera för Milles och mejas födelsedagar. Mille vill ha fotbollskalas och jag har börjat göra inbjudningskorten
I morgon ska Mille på kalas till kompisen Anton och Jonas ska på ledarutbildning med fotbollen.. Han tränar ju Milles lag:)
Men sen är nog denna veckan över!! Jag har köpt mig choklad och ska inta soffan efter barnen lagt sig!! Men först ska de duscha och det ska ätas korv med bröd!
Hoppas alla haft en fin vecka!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar