onsdag 12 september 2012

Maxad med ny energi

Ni som ramlat in här och vill titta på mössorna kan klicka er vidare HÄR .
Resten kan väl fortsätta läsa om ni är intresserade :)

Det är nu en vecka sen jag och Jonas kom hem från Turkiet.. Det var en vecka med lugn, salta bad, poolbad och MASSOR med sol och värme! Härligt! Så nu borde vi ju vara maxade med energi!
Det har varit runt 30-40 grader och jag har nog aldrig badat så mycket i hela mitt liv! Och tack till Jonas föräldrar och syster som tog hand om barnen i en hel vecka! Grymt!! Men nästa gång vi åker till solen så får de följa med. Barnen längtar till Lollo och Bernie ;)
Fast innan dess kanske man hinner med en cityresa någonstans? haha.. hybris..

Sitter nu och försöker fokusera på min tenta i specialpedagogik som jag har nästa vecka.. men det går segt känner jag!! *suck*

Idag ska jag hämta Meja vid 13.00 för vi ska till bvc, ska bli kul att se vad de säger om lillskruttan :D
Vi har tagit bort sidan på hennes spjälsäng så nu säger hon att hon är en stor tjej som sover i en "stortjejsäng" . Duktig...

wilma och Mille springer skoljoggen idag i skolan och ahde med sig var sin väska med vattenflaska och frukt..och springskor :) På fredag är det friidrottsdag och då ska de också ha med sig väska med flaska och frukt (fika till wilma) och prova på olika friidrottsgrenar.. Det brukar vara roligt. Annars spelar Mille mest bandy i skolan med kompisen Gustav och wilma leke med sina kompisar..

HA en bra fortsatt vecka! Här kommer lite fler bilder från Alanya!







Och en liten film :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar