söndag 16 september 2012

Känns som höst nu

Helgen har varit lugn och jag har hemstudier nu måndag-tisdag och måste öva på min tenta som jag har på torsdag.. :/
Idag har jag sytt lite mössbeställningar och även klippt till så att mina barn ska få lite nytt i höst.
Testade även att sy en fuskpolo i gult molntyg med fleecebaksida som blir värmande och gott till vintern. Har beställt fodrade regnkläder till barnen och mejas är gul, svart och vit så det passar ju med gula moln till henne. Givetvis har hon en fodrad gul molnmössa också :)



Nu är det läggdax för de trötta barnen snart, och för de trötta föräldrarna också snart :) Klockan är halv 8 och det är redan mörkt så visst är hösten påväg! Vi har gjort iordning i trädgården i helgen.. rensat ogräs, slängt gamla vissna växter, kantklippt gräset och burit in ved. Ska försöka ta mig lite tid till att köpa nya höstväxter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar