torsdag 17 november 2011

Öronhängen, Nalle Puh och idrott..

Har gjort öronhängen till Wilma. Och givetvis blev det små cupcakes.. :) Ska göra lite fler till henne i födelsedagspresent/julklapp..hon tycker att det är kul med öronhängen nu.
Det går givetvis göra en massa saker av Fimoleran så det är väldigt roligt! Nu har de stora barnen lagt sig i sina sängar och tittar på tv. Meja ligger i min säng och "läser" en nalle puh bok :):)

Idag har jag haft min första morgonsamling i förskoleklassen och min första idrottstimme.. Det gick nog bra tror jag.. samlingen blev sådär.. men de verkade gilla aktiviteterna jag hade på gympan iallafall.. Får se vad min handledare säger..om det är något som jag behöver tänka extra på..
Nu ska jag lägga min lilla loppa i sängen..natt natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar