tisdag 26 april 2011

Påsk i Hanatorp

Vi har firat vår påsk på campingen i år. Vi hade sån tur att vi fick ut husvagnen tidigare än vad vi hade trott och så åkte och överraskade familjen Partille. På påskafton stod både husvagn och tält på plats och vi kunde njuta av vår lilla minisemester.
Tyvärr så drabbades vi av kräksjuka, som började med att Wilma kräktes i hela sin säng på natten, och senare blev även Meja sjuk. Jag själv mådde dåligt också, så så mycket njutande blev det väl kanske inte.. men det är skönt att veta att allt är på plats och att vi kan åka dit nu när vi vill. Natten mot tisdag, väl hemma i vår lägenhet, kräktes Mille på natten så han har varit hemma idag med pappa. Fast kräkhistorien slutar inte där, utan de ringde från dagis till Jonas så han fick gå och hämta Meja som inte mådde riktigt bra.. Senare när de ätit middag så kräktes hon igen! Så det verkar ha landat på henne igen. I morgon är jag hemma, för säkerhetsskull, om det nu är så att jag kanske smittar!

Men lite bilder från påsken bjuder jag på iallafall! :) Under sidan campingliv!

Förresten..ni har väl inte missat min 3skatter sida? http://www.3skatter.se/

Puss och kram till de som vill ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar