måndag 28 mars 2011

Tar det aldrig slut?

Fy vad jobbigt med alla dessa sjukdomar! Så fort en blir frisk så blir nästa sjuk! Idag har Wilma varit i skolan iallafall, lite dålig i magen fortfarande, men utan feber. Ska ringa till doktorn så att de får ta lite nya prover på henne. Det finns både gluten och laktos i släkten så det är bäst att kolla igen för säkerhetsskull.

Idag hade jag tyvärr ingen ork kvar, så jag gick på metodiksamtalet och sen åkte jag hem och la mig. Har haft feber sen i torsdags och idag sa kroppen ifrån... :( Men i morgon måste jag rycka upp mig och börja arbeta igen. Har mycket att göra denna vecka! I morgon ska jag ha läsvila för stora gruppen, och så ska jag försöka klämma in introduktioner till temat. Vi ska även till skogen så det blir lite ont om tid. På fredag kommer Petra, och då ska jag ha två samlingar för barnen, två Mfiga -u färdiga och ett metodiksamtal. I kväll har jag suttit och klippt ut vattenpölar av blått papper, och ritat regnkläder.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar