tisdag 3 november 2015

Feber och förkylning

Nu var det dax för höstens första riktiga förkylning. Är hemma med Meja som har feber och tyvärr så lyckades jag bli smittad och idag på morgonen hade min feber ökat till 39 grader:( fy bubblan vad svag och eländig man känner sig:( skulle skickat iväg Lillebror igår till hans nya mamma men kom inte iväg.. Idag ska jag försöka ta mig fram och lämna in paketet, förstår att hon väntar på honom! 
Jag hade tänkt börja på två nya små prematurer i veckan (tvillingar) men det får nog vänta.. Tycker att det är väldigt roligt men jag har inte ens orkat tvätta av de nya kiten än.. 

När man är sjuk och bara ligger i soffan och slöar så blir det lätt att man surfar runt lite och hittar nya fina saker att köpa till dockorna 😊 har beställt nya nappar med inbyggd magnet till baby E som fått namnet Nellie. (Här hemma är hon en flicka så länge tills hon säljs) och till de nya prematurerna har jag beställt extra små blöjor och nappar:)


Meja har fullt upp med att ta hand om bebisarna. Nellie får hon inte byta kläder eller bära runt på då hon är till salu- men Kerstin får nya kläder hela tiden😂



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar