tisdag 24 mars 2015

Jag har sytt och Meja har vart på förskolan

Jag har i helgen äntligen lyckats sy lite :)
Det blev en efterlängtad Frost- klänning och en sommarklänning till Meja i fina Miisa&Maiisa tyget som är nytt i butiken.
Till mille blev det en somrig tröja också i nytt tyg :)
Jag och Meja passade Melker lite förra veckan och det var mysigt<3 
Första dagen i förskolan:
Så var det idag äntligen dags för Mejsan att vara några timmar i förskolan! Hon cyklade dit och tyckte det var väldigt spännande :) 
Mamma kom hit och höll mig lite sällskap under tiden och bjöd på lunch framme:) sen åkte vi och hämtade en trött meja vid 12.15.. 
Tur att det inte var så lång stund idag för både hon och jag är nu väldigt trötta<3 
Men det har hittills varit en bra dag och vi planterade lite blommor när vi kom hem och satte lite fjädrar i busken på framsidan så det blev lite påskigt:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar