fredag 17 oktober 2014

Oktober

Ja nu är det redan oktober och det har hänt en hel del såklart :) jag har fått nytt jobb, börjar på måndag och kommer då samtidigt att gå ner i tid till 75%. Känns väldigt skönt :) längesen jag skrev nu men jag fortsätter där jag slutade förra gången .. I augusti ..
Vi var på fina Sarah och Arvids bröllop på Härliga Hönö:)
Alla kattungarna är också sålda nu, vi valde att inte behålla någon. Agnes är nykastrerad och verkar tillfreds med lugnet som nu råder i huset:)
Givetvis har det blivit en del sytt
Lite klänningar till meja:


Tror inte att jag visat dessa sommarklänningar heller!
Kusin Melker har fyllt 1 år och jag fixade liten present :)
Blev gulligt :) byxorna är i härlig velour från Liandlo och trycket har jag gjort med Cameon:)
Sydde även en tröja idag som storebror Rasmus fick. Collegetyg från Viljamin, säljs i min butik:)

Vi har även besökt Astrid Lindgrens värld och det var första gången för Meja❤️Hon pratar om det fortfarande .. Spännande att träffa Pippi, Emil och de andra:)

Litet set med halsduk och mössa
Liten klänning i storlek 110 till Meja 
Tyget är Jersey och finns i butiken 
www.3skatter.se
Och ett litet babyset 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar