tisdag 15 oktober 2013

Höst

Är inne på min tredje vecka på vfun och det är så himla kul!! Känner mig lite ringrostig dock och det här med lektionsplaneringar är inte min starka sida:) men det är kul att testa på alla moment! Idag hade jag idrott och det tycker jag gick bra:) så duktiga barn! Jag och meja har vart och plockat barr till bilden i morgon då det ska tillverkas igelkottar:) ikväll ska det sys beställningar och klippas för på söndag är det syjunta:D
Lite färdiga beställningar som redan skickats!
Och lite som ska överlämnas i veckan
Och lite fodrade mössor till tjejerna
Mille spelade sin första innebandycup mot bankeryd i helgen och vi var där och hejade! Fagerhult vann 1match och bankeryd 1:)
Vi har även haft besök av nya kusinen Melker och av Tyra:)
Jag har även äntligen införskaffat mig en bandkantsfot till covern! Så mycket roligare nu att kanta alla plaggen! Snyggt blir det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar