tisdag 27 augusti 2013

Mössor med tryck

Liten förhandsvisning på några mössor:)
Bättre bilder kommer!
Men nu går det göra beställningar med svart eller vitt tryck.
Valfritt namn eller ord A-Ö
Rosa
Blå/turkos
Sverige (gul och blå)
Storlekar och priser:
0-3, 4-6, 7-12 mån 149kr
1-4 år, 5-7 år 169kr
8 år-vuxen 189kr
(Frakt 12kr tillkommer)

För att beställa vänligen maila mig:
nettan@3skatter.se

För att beställa barnkläder i storlek 56- 140 (även vissa plagg prematur):
1. Titta gärna på "prislistan" vad jag syr. Ni hittar även bilder i bloggen om ni bläddrar:)
2. Välj det tyg ni vill ha (dessa hittar ni i bloggen om ni bläddrar neråt eller på kanten som en etikett)
3. maila mig! nettan@3skatter.se 
Har ni frågor eller speciella önskemål så är det bara att maila eller smsa: 0732-613797
Jag kan oftast inte svara om ni ringer då jag ofta har föreläsningar i skolan:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar