tisdag 25 juni 2013

Nytt nytt nytt:)

Tyvärr finns det inte så mycket på tygkontot just nu och jag behöver få in lite mer beställningar snart;)
Men dessa två fantastiska tyger kunde jag inte motstå!!!
Blir fina tröjor till lillfisan:)
Jobbar just nu och har lite rast.. Och då passar det ju väldans bra att blogga lite:)
I morgon (torsdag) fyller min "lilla" 4 år!! Vad hände? Tiden gick så fort!! Lilla stora Meja<3 vi har bjudit hem hennes avdelning på förskolan för lite avskedsfika på torsdag och vi ska baka lite chokladbollar och bjuda på. De kommer vid 10.00:)
Vad händer mer i veckan tro? Idag har Mille fotbollsträning iallafall och på fredag ska vi äntligen hämta Wilmas tandställning som hon väntat på. Hon beställde en glittrig lila med en fotboll på:)
Sen jobbar jag hela helgen fredag- söndag men är efter det ledig en vecka. Ska bli skönt! Funderar på att åka med barnen till husvagnen. Men först måste det sys lite beställningar så det kommer in lite pengar! Finns ju så mycket fina hösttyger nu som jag vill sy av;)
Får önska mig tygpengar i födelsedagspresent kanske:)
Titta på dessa fina tyger!!
Visst blir man lycklig❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar