måndag 27 maj 2013

Lite allt möjligt

Nu är det måndag igen då :) men det verkar bli ganska bra väder iallafall. Jag har en hemtenta att skriva och är bara en dag i skolan denna veckan. Skönt att det är det sista i den här kursen! I sommar kommer jag att jobba natt inom hemtjänsten. 
Hemtentan då.. Jag ska komma på ett tema som jag vill arbeta med och utveckla nån slags handlingsplan för barn som har läs- och skrivsvårigheter. Har hittat två avhandlingar som passar nu och ska börja skriva ihop allt. Det var inte så jättemånga sidor 5-6 st och jag hoppas att det går ganska fort! I morgon är jag i skolan en heldag och på onsdag ska jag ner till Sarah vid 13.30. Jag har några dagar nästa vecka på mig också men tiden går fort! Snart är det skolavslutningen också! På fredag ska Wilma på skolresa och Mille var och besökte en bondgård förra veckan så de har också fullt upp. 
Mille ville att jag skulle lyssna på honom när han läste häromdagen och han läser jättebra nu!:) duktig!
Idag är det fotbollsträning för Wilma och på onsdag är det träning för bägge två. Har anmält dem till fotbollsskola i sommar:)
Nån av dem borde ju bli proffs eller hur så min pension borde va säkrad vid det här laget;) 
Igår var det Mors dag och jag fick en handarbets- tidning av barnen:) 
Så grattis alla mammor och hoppas ni hade en fin dag igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar