lördag 18 maj 2013

Halmstad och funderingar

Vi har det jättevarmt och gott i husvagnen nu:) 28 grader och strålande sol har vi haft hela dagen och igår kväll somnade alla barnen utan problem😊

Har lite funderingar angående min lilla verksamhet :) skriver ner dem här för det är lättare att sammanfatta mina tankar då!
Ska nog skaffa F- skattesedel nu då jag ser att det går framåt med 3Skatter. Men då vill jag utöka hemsidan med möjlighet till webshop. Kunder ska kunna lägga dina varor i korgen och betala säkert på sidan har jag tänkt. Måste bara hitta någon som kan hjälpa mig med det!
Sen funderar jag på mitt tyglaget. Om jag ska sy upp det jag har och lägga upp till försäljning eller sälja av det och skaffa nya tyger i flera meter så jag kan ta beställningar? Har inte bestämt mig än. Om jag ska ta emot beställningar så krävs det att jag har mycket av varje tyg hemma. Och om jag ska starta en liten verksamhet så behöver jag givetvis ordentliga maskiner! Den jag lånat nu är ju ett måste att ha men jag har tyvärr inte riktigt råd just nu. Behöver även köpa till en bandkantare isåfall . Blir lite väl dyrt . Måste först få igång försäljningen! Jaja jag får väl sy som sjutton nu då när jag har den hemma och sen lämna den tillbaka:) så kanske jag någongång har råd med en egen :( tror att hon kanske skulle gå med på att sälja den begagnad för 4000-5000. Vi får väl se om hon ger mig ett bra erbjudande:)
Nä nu börjar snart mello och barnen är påväg tillbaka från lekplatsen.
Och...heja Sverige som är i vm- final i hockey! Blir spännande i morgon !
Visar även en linnebody jag sytt till en liten nyfödd tjej :) tyg med nyckelpigor på, och gröna kantband. Visar även mitt nya tyg med dödskallar! Fin mössa blev det iallafall ;)
Ha det så gott sålänge :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar