måndag 15 april 2013

Monkey town, fotboll och vab

Igår var vi på monkey town med barnen och det var nog uppskattat:) leka, klättra, cykla, studsa och hoppa under flera timmar:) tyvärr så har meja hostat hela natten och runt 2.00 märkte vi att hon hade fått feber:( så nu är jag hemma och vabbar fram till 12.00 då jag måste ta bussen till skolan och Jonas får ta över:)

Har sytt två solklänningar till meja igår på morgonen också:) och har en till utklippt som jag tänkt sy innan skolan:) har tänkt klippa ut några pyjamasar och lite fler kläder i kväll:) har även sytt ett linne till mig själv:) sen visar jag den fina tröjan med bygg och gräv tyg från liandlo igen som jag gjort till wilmer ( Malin och Elins son) ärmarna är av randig ekologiskt Jersey från strömming:)
Ha en bra dag!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar