söndag 28 april 2013

Helgens sista dag

Idag är det söndag och det är skönt att ta det lite lugnt! I morgon börjar stressen igen. I morgon ska jag till alleskolans förskoleklass och läsa saga. Har inte riktigt bestämt vilken bok jag ska välja än men det får väl bli nån som man kan samtala om sen. Sen ska jag försöka komma igång med mitt tentaplugg. Har tenta på fredag. I morgon ska jag även ha utvecklingssamtal för meja. På kvällen är det vårkonsert och alla tvåor ska uppträda inklusive Wilma :) spännande ..
Igår kväll sydde jag färdigt två par byxor som legat utklippta länge. Det är inte så lätt att fota tights så det blir snyggt men jag gjorde ett försök iallafall:) de gråa tightsen är till Wilma. Vanliga enkla basis i lite tunnare trikå. De vita muddbyxorna är till meja. De är gjorda av vit krossad velour och rosa mudd köpt på liandlo. Nu försöker jag komma på något som tjejerna kan göra. Mille leker med Isak som vanligt. De spelar bandy. Jonas gav sig av till fiskesjön en sväng så det är bara jag och tjejerna kvar:) så vi bestämde oss för att äta lite glass. Det är soligt och fint väder ju!!:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar