onsdag 13 mars 2013

En bra dag:)

Tentan godkänd
Hemtentan godkänd
Litteraturseminarium 1 godkänd
Litteraturseminarium 2 godkänd
Litteraturseminarium 3 godkänd
😊😊😊😊😊😊😊😊
Åh vad skönt!!
I morgon är litteraturseminarium 4 och 5 och på fredag en lektionsredovisning.
Vi ska även göra en fältstudie på måndag, en till hemtenta och två redovisningar..
Sen är första delkursen klar... * pust* intensiv kurs det här!!
Men idag har jag även hunnit klippa ut fyra tights, tre tröjor, en klänning och två mössor till barnen:) så nu ligger det en stor hög vid symaskinen som ska sys ihop nån dag när det finns tid:) min stora härliga hög med tyg börjar tyna bort;) nä jag bara skojar! det finns massor med tyg kvar till mina projekt.. men alla dalahästartyger är snart slut igen i lager och behöver fyllas på. skickade idag även en klänning och en tröja till en vän från förr:)
Men nu är det läggdags för mig , ska upp halv 6:(.. God natt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar