söndag 17 februari 2013

Söndag

Idag har vi bara vilat och kurerat oss ifrån alla baciller. Jag har hostat hela natten men febern är borta och i morgon blir det tentaplugg med tjejerna hemma hos mig:)
Visar lite bilder på helgens syskörd:
Lejontunika i lejonjersey köpt på tradera för en väldigt billig peng :) matchande lejongul Jersey från mjuka tyger. Tights i samma enfärgade Jersey. Sömmar av brun tråd:) lejonapplikationen köpt på tygsamlarna på Facebook :)

Klänning: lucky cat från ottobre 1/2013 båda jerseytygerna köpta på tygsamlarna, mudd: gul från Ohlssons. Tröjan sydde jag lite snabbt nu på kvällen så hon kan ha den under klänningen i morgon:) lite för kallt ännu för kortärmat.

Visar även lite bilder från wilmas discokalas som jag missat att visa:) tjejerna dansade disco( så jag trodde taket skulle rasa in på mig) och åt hamburgare. Sen garnerade de egna cupcakes.

Till sist visar jag lite bilder från alla <3 dag
Meja poserar först: hon ska visst gå och handla:D sen är den fina blomman jag fick av Jonas och de fina tulpanerna och chokladen fick jag av bästaste Sarah !:)























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar