tisdag 5 februari 2013

Lite sjuka..

Idag har jag haft Mille hemma för han haft ont i magen och då fick även meja vara hemma med oss:) Jag sydde färdigt hennes tröja men hann inte sy tights till. I morgon måste jag försöka sy färdigt alla beställningar på mössor också:) de ska skickas på fredag. Har 15 st att göra hittills denna vecka.
Wilma längtar efter sin födelsedag nu och det ska bli spännande att se vad hon tycker om sina presenter:))
Jag tänkte även visa bild på sångkuben jag sytt:) det är min första så den är inte jättefin men duger!

Ni som kommit hit för att se mina mössor kan gå vidare till www.3skatter.se om ni vill:)

Det blir nog en tråknatt i natt igen. Meja sover inte ordentligt och Mille vaknar och skriker varje kvart ungefär.. .:( jaha nu skriker han igen..
Vi hörs en annan dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar