fredag 4 januari 2013

2013- och alla dessa nya projekt!!

Ja, hoppas alla haft en god jul och ett gott nytt år!
Idag är det fredag och jag får sitta här en liten stund och skriva för tre barn vill att vi ska gå ut i solen en stund!

Jag har en enorm mängd med nya projekt! Undar om jag hinner ;)
Men jag har iallfall hunnit sy snutte och babymössa till Johanna och Petters bebis, en velourdress till Meja och en massa beställda mössor. Tyvärr verkar det krångla med bilduppladdningen på sidan så ni får se bilder senare.

Mina nya projekt är:

1. Sångkub
2. Sångpåse, fimolerafigurer i!! (får se hur det funkar!)
3. Babybyxor
4. trosor och kalsonger :)
5. Klänningar av mina nya znoktyger (som ni också får se bilder på sen)
6. www.3skatter.se sidan måste uppdateras! och bilder ska läggas upp på alla nya mössor!

Nä  nu måste jag gå ut en sväng! Vi ses senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar