onsdag 19 september 2012

Nytt i tyghyllan...

Man kan ju inte annat än att bli helt KÄR i det fina Pippityget! Var tvungen att sy en mössa på en gång bara för att det är så fint!
 

Har tänkt att sy en blå till Mille och vita till tjejerna...


Men denna fina mössa är en present till en annan 8-årig tjej på wilmas skola. :))))

Har beställt nya tags också, namnlappar. De andra är slut. Men denna gång har jag valt vita med svart text så att det syns lite bättre!
Hoppas de kommer snart för annars blir det svårt att få iväg mina beställningar!

Här är bilder på lite andra fina tyger som jag inhandlat idag! Måste ju sy på en gång!!
Det bruna med svampar på är helt underbart! Och klargröna klöver! Har tänkt att sy upp ett lager nu för eventuella marknader i framtiden :) Bilder kommer allteftersom!

Har även tänkt att försöka använda mig så mycket som möjligt av alla tygbitar som ligger här hemma också. Ska sy en velourfilt av det fina biltyget.

Har även tänkt att sy lite mer fuskpolo också.
Fast nu tar jag lite ledig kväll, för i morgon är det tenta!

God natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar