måndag 16 april 2012

På onsdag är det tenta :(
OMTENTA tillochmed!!
Första tentan som jag fått u på.. :(
Har inte haft tid att titta i boken ens! I morgon har jag en heldag hemma så det är bara att råplugga!
Frågan är om jag klarar av den verkligen??
Några i klassen ska göra den i maj istället så att de säkert henner öva! Kanske är smart ?? Borde jag nog också tänka på!
ÄR mitt inne i en specialpedagogikkurs nu och har fullt upp med socioemotionella svårigheter, autism, aspergers, förståndshandikappade, adhd, damp. mm mm..Hur ska jag då kunna koncentrera mig på globala miljöfrågor oxå, som tentan handlar om???
Blir galen på det här! Skittenta :(
Har köpt en parfym på tradera till kanonpris!! Och syrran... om du läser detta någongång framöver så hoppas och tror jag att du kommer att känna igen den! Det var nämligen den som du fastnade för inne på taxfreen sista dagen :) :) Eller ja..som VI fastnade för. Den luktar helt magiskt!!

Paco rabanne, LADY MILLION

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar