måndag 5 mars 2012

Fina tyger

Nu till våren så är det kul att sy lite kläder till barnen

Här är tyger som ligger högst på önskelistan :)

Jag köper dessa nya tyger på:
Ohlssonstyger
Stoff och stil



Nattåget blå/röd, blå, blått, röd, rött, nattåg, nattåget, natt tåg, natt tåget, fix, fix jersey, tyg, tyger, Jofotex, Jofotex Tyger, Jofotex Jersey,

Frågan är när jag ska hinna :) Har lämnat in lite mössor i några affärer här i Habo, eftersom jag letar återförsäljare. Har som sagt svårt att hinna med att sälja dem själv. Men det är tyvärr ingen som nappar på idén :( Tråkigt men jag får väl öppna en liten egen butik i garaget när vi flyttat då..
Jag är trött på att sy om ingen är intresserad av att köpa. Känns lite tungt just nu, men det löser sig väl.

Har tänkt att bara sy till mina barn just nu, och till Rasmus såklart. Han behöver lite nya mössor :) De var lite för små de jag hade sytt så jag väntar på de nya tygerna så ska jag sy nya till honom. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar