tisdag 6 mars 2012

Byxor och tröja st. 92

Har sytt guloranga byxor med brun mudd och brun moln tröja med gulorange mudd i storlek 92.

Meja får ha på sig det i morgon :) Nu ska jag sätta mig i soffan, för barnen har somnat.
Jag har kommit in i en riktig trötthets period känner jag. Känner mig helt slut och har gjort hela dagen. Det har blivit kallt ute igen så det kanske är en bidragande faktor ? Vårkänslorna byttes mot vinterjacka och snoriga näsor igen.

Jag har varit och gjort en kontraströntgen på mina njurar och urinledare, blåsa mm föra tt se varför jag ahde så ont i magen för ca 1 vecka sedan. Nu är det mycket bättre men det kan ju också ha påverkat att jag känner mig trött. Ska till vårdcentralen i morgon och ta ett blodvärde för att se så njurarna fungerar som de ska efter kontrastvätskan.

I  morgon ska jag också försöka .... ja eller jag MÅSTE fixa kompletteringarna. Missade fyra seminarier när jag var sjuk och det är en hel del att skriva nu efter. Ska skriva två sidor om varför det blir krig, en sida om mat och så har jag gjort färdigt en bokrecension. På torsdag ska jag på en föreläsning om Haiti, och sen är det bara omtentan kvar i gmö- kursen.. *suck* Ska bli skönt när den är över! Efter denna kursen ska vi läsa specialpedagogik som jag hoppas blir lite roligare och intressantare.
Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar