måndag 5 december 2011

Tre veckor kvar till julafton och en liten Rasmus

Tiden går snabbt nu! Idag var det min första dag tillbaka i skolan efter vfun. Saknar som vanligt alla jag lärt känna men får besöka dem igen innan jul tänkte jag. Har nu suttit och skrivit på min vfu-reflektion och i morgon har jag heldag i skolan 8.30-16.30. Jonas jobbar borta nu i två veckor så det blir en del sena dagar för barnen så det är skönt att det snart är lite julledigt för dem!
Måste börja handla lite julklappar också snart.

Barnens första kusin har nu också kommit! I lördags fick Victoria och Kristoffer en liten Rasmus!
Har tyvärr inte fått träffa honom än men vi får försöka åka dit till helgen. Denna vecka är det tyvärr fullt upp i skolan. :(

Sarah följer med hem efter skolan i morgon, hon ska sova här så jag får lite sällskap :) På onsdag ska vi skriva svenskauppgiften som ska vara färdig på fredag.

Nästa vecka är det dax för barnens luciafirande på förskolan. Både onsdag och torsdag kväll. Har tvättat Mejas pepparkaksklänning och ska plocka fram Milles stjärngossekläder.
Det blir mysigt..
Ha en trevlig kväll..

Här är en gammal film på Meja när hon var en liten Lillskrutta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar