tisdag 27 december 2011

Finaste Rasmus..

Här är barnens kusin... Rasmus! Finaste lilla killen! Helt underbar! :)


Idag har jag hemmadag med barnen. Wilma har kompis hemma som heter Tindra. Hon verkar trevlig men Wilma blir ju helt uppskruvad och sprallig! DET tycker jag är jobbigt. Meja försöker titta på film och vila här nere men det funkar inte med två fnittrande busande tjejer här hemma. :) Jaja..så är de ibland.
Mille är ute och cyklar med sina vänner på gården. Han har varit ute jättelänge nu så jag får gå ut och ta mig en kik så han inte hittar på dumheter.Det händer ju ibland. Ska försöka laga till lite mat sen också. Pyttipanna blir det, utan ägg, för detglömde jonas köpa igår. Tänker inte laga nåt mer avancerat idag.. Snart är det nyårsafton och Jonas (och jag lite) ska göra inbakad fläskfilé.. Det gör vi varje nyår..:)

GOTT NYTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar