fredag 17 juni 2011

skolavslutning

Idag ska vi åka till husvagnen. wilma har haft sin första skolavslutning och vi har varit i kyrkan på morgonen där barnen sjungt och läst dikter.

På skolgården, där lärarna hissade flaggan
 wilma på skolgården på väg till kyrkan
 Mille i kyrkan
 Meja dansar och sjunger med i kyrkan
 Här är förkoleklassen uppe och sjunger
 Samling efterråt i lekparken
 Nu har jag sommarlov!! :)


Om en vecka ca fyller Mille 5 år och Meja 2 år.. Idag har jag roat mig med att försöka ta fina kort på dem.. Mille var inga problem, han poserade så fint.. men Meja däremot....... Hon bara busade, och busade och busade...



Men tillslut fick jag en bild som inte var helt tokig..som jag använde.. så nu kommer de i JP på lördag och måndag..i J-nytt, och Nutidningen. Håll utkik!

När Jonas jobbat klart ska vi åka till husvagnen i en väldig fart för klockan 18.00 ska jonas och wilma följa med Robban till Liseberg på jobb..han ska filma...ERIK SAADE!! Gissa om min Wilma är spänd?? Hon ska få träffa sin store idol! DET ska vi visa bilder på sen! Kram och puss och ha en bra helg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar