tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Nyheter på 3skatter.se:

Babyfiltar i mjuka färggranna tyger. Passar både i sängen och i vagnen.
Filtarna är i storlek 50*75 och kostar 220 kr. Finns även att få i velour (två tyger) pris 250kr
De är sydda med bomullsjersey på framsidan och enfärgat på baksidan. Kan tvättas i 40 grader.

Till hösten kommer jag också att börja tillverka buffar..så håll utkik efter det! Återigen..om ni går in på facebooksidan och "gillar" 3skatter så är ni med i utlottningen av en mössa. Dragning: Midsommar.

Idag:
Ja nu har jag suttit i två dar och pluggat in maskar, fåglar och däggdjur som jag ska kunna på tentan i morgon. VARFÖR ska man kunna alla dessa djur? Hoppas att det går bra men det är svårt! Ska även kunna växternas uppbyggnad, befruktning, pollinering, fotosyntesen, cellandningen, ekosystem, näringskedjor, gälar, lungor, växelvarma djur, etc etc etc.. Blir tokig snart..

Nu är kolckan snart 14 och jag ska hämta barnen. Tänkte att vi skulle gå in till samhället och köpa glass..för vad VARMT det är idag! Det står 26 grader på termometern, den är i skuggan!

Har lite bilder som jag vill dela med er men jag lägger in dem i kväll.. Det är bla på vår nymålande altan och på Wilmas namnsdagskaka :D :D Ses sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar